keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Muutoksia

HEI JES KAIKKI MUUTTUUU

Ihanaa kesäpäivää teille kaikille. EI ENÄÄ KOKEITA. Huomaatteko että kaikki on vaan muuttunut? Ensinnäkin mun hienoakin hienompi banneri. Ainakin mä tykkään siitä. Voisitte ite kertoa mulle mitä mieltä ootte siitä, onko se liiankin hauska? Pitäiskö siitä tehä vakavempi? Yritin tosin tehä siitä mahdollisimman munlaisen niin nyt se näyttää aika hassulta. Tähänkin sain idean ihan tajunnanvirran avulla, et otin muutaman kokeilukuvan ja sitten päätin niistä yhen jota rupesin työstää. Tossa teille vähän esimerkkejä.

Tossa on vaa osa. Yhteensä niitä oli joku viitisenkymmentä.

Kesä on ihana juttu, varsinkin kun nyt ei oo tyypillinen Suomen kesä (knok knok) vaan siis aurinko paistaa. Ei se haittaa vaikka on vähän kuuma, se kuuluu asiaan. Nyt vaa kaikki ihme talvivaatteet tai melkeinpä jo hupparitkin tungetaan kaappiin ja nautitaan täysin rinnoin lämmöstä. Ei tietystikkään tarvii vetää RINTA paljaana *ehhehhehhehehehheheheh nauroin oikeesti liikaa tolle vitsille.
Kuuntelin muuten ekaa kertaa ton Sini Sabotagen biisin Levikset Repee. Vaikka mä oon sellanen ihminen joka tykkää kaikentyylisestä musasta se ei meinaa että tykkään kaikesta. Anteeksi niille jotka tykkää tosta biisistä mutta ei norsu sentään miten tylsä biisi. Mä oon kuullu joidenkin just koulusta päässeidenkin biisejä ja ne on kymmenen kertaa kekseliäämpiä. Tosin on nekin aika shaibaa. Toi Sini Sabotage tuli vaan mielee siitä että se on tuomarina ens Idols-kaudessa. Noh, lopetin Idolsin katselemisen joskus ylästeelle siirryttäessä ettei se enään mun sydänsuru oo. Säälin vaa Jone Nikulaa. Hieno mies.

Ja sitten kuvia.








Niin joo eli huomenna Helsinkiin katsomaan maikkarin uuden tv-show'n nauhoituksia. Juontajina Aku Hirviniemi, Riku Hirviniemi ja Krista Kosonen. Kai siellä on jotain muutakin. Pitäis valita noista kesäpaidoista mitä aikoo pistää päälle kuumis Helsinkiin. Ajattelin tota harmaata. Se on ihan chilli. Ja slurps, ytimestä saa hyvää materiaalia Robinin viikkoa varten ;)



Mikä näistä?
BTW, saako kukaan teistä avattua tuota yläoikealla olevaa Arkisto-sivua?

24 kommenttia:

  1. mä sain avattuu arkisto-sivun ! :p ja sun uus banneri on kiiiva :)

    VastaaPoista
  2. ton arkisto sivun saa auki aasta mut sitte ei muuten tai sii nii:D sikakiva banneri!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siirsin sitä niin nytten sen pitäis toimia, tosin Last.fm linkin kustannuksella

      Poista
  3. JJoooo laita toi harmaa paituli, it's da beeeest ! c:

    t piste heliciousmoments

    (jaanin koneel, en jaksanut kirjautua, ankeaa olla anonyymi)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät! Ihanaa saada positiivista palautetta :) kiitos!

      Poista
  5. Haha tuo banneri ainakin piristi päivää! Loistava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kiitos sinulle että kerroit tämän! Hienoa että mun ajattelutyyli viihdyttää teitä lukijoita!

      Poista
  6. Robin, mitä voi tehdä, kun tuhmat, isot anonyymit kiusaavat? :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä liittynyt aiheeseen, mutta...
      ...musta on tullut vähän liian julkkis täällä päin :D
      Miksi, oi miksi?!
      Oletan, että osaat auttaa mua.

      Poista
    2. Apua mitä? Miten kiusaa :P itellänihän auttoi kun laitoin blogiini sellaisen IP-seuraajan millä nään sitten nää tuhmat anonyymit, sitten etsin sen IP-osoitteen avulla keitä ne oli ja sanoin niille et mä tiiän missä sä asut :D taitaa olla liian monimutkaista sulle.Hmm.. toi julkisuus on vähän pakollista kun mainostaa omille kavereille, itekkin mun blogi tunnetaan jo ala-asteelaisten keskuudessa. Mä yleensä vaan poistan ne kommentit jotka on asiattomia, voit esimerkiksi laittaa Bloggerin asetuksista että sun pitää hyväksyä kommentit ekana. Ite kun poistelin kommentteja niin ei ne sit enää jaksanu laittaa niitä idioottimaisia juttuja. Auttoko yhtään?

      Poista
    3. Musta tuntuu jotenkin siltä, että aliarvioit mun suurta älykkyyttäni :D
      Sainpa kuitenkin servattua nuo ihanat ja suloiset anonyymit ajatuksella kirjoitetulla vastauskommentillani :P

      Voi kyllä, oi Robin, kyllä auttoi.

      Poista
    4. Ei en ollenkaan aliarvioi, se on vaa sellanen juttu että monet ei osaa käyttää sellasta oikein.
      Mutta hienoa että jotenkin autoin ja sitten että sait ne servattua. Mä kattelinkin jo vähän tossa sun blogissa että tarviitko taustatukea, mutta sä näytit hyvin handlaavan ton jutun :)

      Poista
  7. Tä sun blogi on tosi hyvä, nauran sairaasti sun videoille!:)) onnistuin muute bongaamaan sut helsingistä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos!! APUA, missä ja mikset tullu moikkaamaan!!! Jos et kehtaa kertoo niin heitä mulle Facebookissa viesti tai jotain!

      Poista
    2. Harkitsin et olisin tullu nykäsee hihasta mut olit niin isos porukas etten uskaltanut..>< näin sut siel juna- asemassa tai no siel kampin alla? Sul oli kamera ja sun sinimusta ruudullinen paita?:D

      Poista
    3. APUA NYT SÄ OIKEESTI PELOTAT MUA. Nyt kerrot kaiken, nyt ja heti

      Poista
    4. Tilanne oli se että mä olin luokkaretkellä ja olin matkalla heseen kun sivusilmällä bongasin ison poikaryhmän ja katoin et toi on sama paita, hassua ja sit pam! Se olitkin oikeasti sä ja miettisin menisinkö mut oli kiire ittellä ja olit liian nopee mun tahtiin:< siinä kaikki?:))

      Poista