torstai 30. toukokuuta 2013

Näin vähän (--)

Siis te jos jotain voin sanoo niin te kaikki jotka luette mun blogia, niin te ootte mahtavia. Huomasin muuten että aina kun postaan blogijulkaisuni faceen niin tulee tyyliin 10-kertainen lukukertamäärä. Eli suurin osa teistä taitaa olla anonyymejä lukijoita? No ei se mua haittaa, te ootte silti mahtavia. Siksi teen teidän lukijoiden mukavuuden vuoksi tälläisen lupauksen, että seuraavien viikkojen ajan vastaan, niinkuin hyvän blogistan/blogaajan/mikäihmesenytonoikeatermi kuuluukin, jokaiseen teidän kommentiinne, oli niissä sitten ihan mitä tahansa. Ootte hassuja :)

   
Näytin tältä tänä aamuna, kyseessä ei ole minkäänlaista tukan modifikaatiota. Huhhuh.

Torvi menossa oikeaan paikkaan


Mutta siis tänään hengailtiin keskustassa, käytiin eka vierailemassa maikkarin studiolla tän "Totuuden Torvet" Ohjelman kuvauksissa yleisönä. Mä paljastaisin mielelläni kaikkea mitä siellä tapahtu, esim. ketkä siellä oli vieraana (mulla on kuvat niistä). Mutta päätän antaa teidän odottaa ;) kerron teille sitten kun ite tiedän että milloin se tulee ja sitten katottekin että katsotte sen jakson. Mä oon siinä eturivissä ja kiljun tyttömäisesti :)

SAATIIN ILMASTA JUOTAVAA SIELLÄ


Kaksi suurta huumorimiestä kohtaa. Akulla on sellanen ilme et "ei jumakeuta nyt sitä on taas mies käsikynkassa, mitenköhän siitä pääsee eroon."








Siis toi putki ei ole menossa sinne minne sä luulet sen menevän





Sain sitten kavereilta Lintsiltä sitä ihanaa hilejuomaa. Sininen kieli ja brainfreeze FTW

Mutta siis alkuperäinen asia oli että OLLAAN VAA YHDEN/1n/1/yhren/ykäsen/ygösen/ykkösen lukijan päässä 50! Ja sitten enää 50 sataan! ja siitä 900 tuhanteen!!! Nyt on kova nousu putki päällä! Mutta joo, tää päivä oli kiva, mutta huomisesta tulee viel kivempi koska ilmestyy ROBININ VIIKKO 7! Huhhuh, oonko mä tehny tätä juttua jo 7 viikkoa? Eikä vielkää ideat lopu :D tai siis tajunnanvirtaahan tää on mutta silti. Ajattelin muuten että kun haluan ilmaista omia mielipiteitäni niin paljon, että voisin tehä aina välillä sellaisen "Olipa kerran" sarjan (kyllä sain idean siitä) jossa sitten kertoisin jostain asiasta joka mua askaruttaa. Vai pystyttekö näkee mut vakavana ihmisenä? Vai onko se ihan tyhmää jos sanon jossain vakavassa aiheessa tyhmiä vitsejä, koska en osaa muuta?

9 kommenttia:

  1. eikä, näin sut siel! :D olit oikeesti ihan pro-tyyppi B) coolisti ninjailit siel ihmisten joukos :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MISSÄ näit? Siis kuvauksissa vai häh? :D

      Poista
    2. Olitko sä joku niistä eturivin tytöistä vai kenties joku jonka kaa en ehtiny puhua?

      Poista
    3. Se joku, kenen kanssa et ehtinyt puhua ;)
      Stalkkailin sua siellä jossakin.. Kun en uskaltanu tulla puhumaan :D

      Poista
    4. Mistä ihmeestä porukka tuntee/löytää mun blogin? Kun siis mä en ainakaan muista et tuntisin sua!

      Poista
    5. No en mä tiedä :D Lauantai-fiiliksissä vaan kattelin tyyppien blogia, ja pam, tää vaan tuli esille o.o

      Poista
    6. Siis selasitko ihan vaa nettiä vai toisten blogien kautta löysit mut?

      Poista
    7. Siis, ihan vaan nettiä tossa selailin

      Poista