sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Kysymyksiä tai sitten ei?

Hei taas kaikille teille hienoilla ja mahtaville ihmisenpuolikkaille. Koska siis jos te olisitte ihmisiä te ette lukis mun blogia! No vitsit sikseen, mä oon vaan kamalan tyhmä: te ootte hienoja miehiä ja naisia koska luette mun blogia. Ja kun katsotte mun videoita. Ja kuuntelette mun radiota. Tai ihan mitä tahansa.

Täällä päin missä mä oon (jos et tiiä mitä ihmettä, tsekkaa Robinin viikko 9) sataa ihan sikana. Noh ehkä se tulee loppumaan jossain vaiheessa. Eilen näytti siltä, joten rupesin grillaamaan just ennen Radiolauantain alkua. Oli muuten ihan sairaan hyvää.
Lisäks kaikkee muuta ihmeellistä on tapahtunut. Oon lukenut YO-kirjoituksiin. Pitää lukee että kirjoittaa seitsemän Ällää :) tai ainakin yhden ällän. Yks ällä on tavoite. Ja mun tavoite oli joskus olla huippukommentoija. Findance antoi mulle tän oikeuden :D
Hunajamurot ja mysli med maito, oikeesti paras aamupala koskaan <3






Kuinka siistii/epäsiistii. Saan kiksit tollasesta :D Ja nyt nopee uutispätkä: 
A) Get Lucky on Spotifyn kuunnelluin biisi. Ei apua, Harder Better Faster Stronger sen pitäis olla. Musta toi biisi on oikeesti tosi ala-arvoinen Se on myös ainut biisi millä mä oon nähnyt täyden palkin Spotifyssä.

B) Pelasin älypäätä ja sain Rock-visassa kaikki oikein. Meikki-visassa vain 10 oikein. Tähän kysymykseen mä pysähdyin, enkä ees jaksanu vastata. Olisko oikee vastaus ollu fluidi?


Pistän teille huomenna ison postauksen, se tulee olee sellainen taukopostaus sillä aion lukea YO-kokeisiin nyt kunnolla niin blogaaminen jää vähän vähemmälle. Lukeekaa huomenna mitä tapahtuu sen jälkeen ;)


2 kommenttia:

  1. Harder Better Faster Stronger<3
    Ainoa biisi, johon en kyllästy ikinä ja jonka tungen jokaiseen soittolistaani ainakin 100 kertaa.

    VastaaPoista