keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

NO NIIN, KAIKKIEN PELKÄÄMÄ TAUKOPOSTAUS!!!


ITKEKÄÄ, HUUTAKAA, RÄÄKYKÄÄ, KIERIKÄÄ


Miettikää, tää tulee niin hyvään aikaan. Nimittäin kolme asiaa tapahtuu just nytten. Tai siis tapahtuu kun postaan tän!
  1. Mun blogilla on nyt yhteensä 60 LUKIJAAAAAAAAAAA
  2. Mun blogilla on nyt yhteensä yli 17 000 KATSELUKERTAAAAAAA
  3. Tää postaus on mun blogin 50. POSTAUUUUUUUS

Mun pitää nyt palkita teitä jollain tavalla. Voi ei, miten mä palkitsen teitä. Noh, annan teille sitten kolme asiaa, palkinnoksi noista kolmesta jutusta:

EKAKS KUVA MANSIKOISTA
Noihin kuviin vois alkaa tunkea "puolikasmuffinssi.blogspot.fi". Enkä huijasin. Tätä ei lasketa yllätykseksi.

ENSIMMÄINEN YLLÄTYS:
kokonainen versio läpällä kasatusta "Jäätelökesä" biisistä, jota ei saa ottaa tosissaan!!!



Jäätelökesä on puolessa tunnissa purkitettu, aivopierutuotos joka on kesäbiisi 2013!!! Noh, ei ainakaan voicen kesäbiisi muuta sillä ei ole väliä.


NOPEA VÄLITIEDOTE: KAKSI KÄRPÄSTÄ HARRASTAA KÄRPÄSSEKSIÄ MUN NÄPPÄIMISTÖLLÄ

Sitten päästään toiseen palkintoon, jonka meinasin laittaa ihan vaan pelkästään tähän postaukseen mutta te ootte niin mahtavia <3

Mutta siis tein teille PIMEÄ KESÄ SOITTOLISTAN!

        
<---- klikkaamalla tuota teidän spotifynne avautuu ja pääsette nauttimaan mun kesän ehdottomista valinnoista! Lisäksi tää soittolista löytyy Youtubesta, ja se toimii blogin radion (joka löytyy alareunastasi) soittolistanan. Lisäilen niihin kesän aikana lisää biisejä, joten ne eivät teoriassa koskaan vanhene!! Radiota en siis tuu vaihtamaan nyt ainakaan kuukauteen, mutta nämä mahtavat 21 biisiä räjäyttävät tajuntanne ja tuovat kesäfiiliksen!


JA SITTEN KOLMAS YLLÄTYS

Klikkaamalla kuvaa, te voitte ladata koko tuon PIMEÄ KESÄ -soittolistan itsellenne ja kuunnella sitä ilman mitään Spotify-premiumia ja lässynläätä. Miettikää kuinka mahtavaa! Voitte ajatella mun mahtavaa musamakua ja huumorintajua kun kuuntelette niitä biisejä. Kaikki on sellasta tavaraa että tykkäätte. Se on zip-muodossa, eli Mac-käyttäjillä voi olla ongelmia jos ne ei tiedä pienintäkään hippusta tiedostomuodoista. NAUTTIKAA

------------------------------------------------------------------------------------------------

Mun rupes tekee mieli antaa teille lisää yllätyksiä. joten tästä saatte vielä yhden

BLOGLOVIN' ! En tosin itsekkään käsitä vielä tätä hommaa, mutta tässä teille sellainen! Kuvaa klikkaamalla pääsette sinne!


Mutta hei höpöset, ehkä tässä on nyt tarpeeksi postausta. Ei huolia, enmä pysty lopettamaan blogaamista koko kesäksi [addikti, olen pahoillani] mutta postailut harventuvat, ihan niinkuin aika monilla blogaajilla. Hyvällä säkällä tuutte saamaan kerran viikossa. Mutta. Asetan kirjoitukset vaan niin tärkeiksi että mun pitää ottaa ne tosissaan, vaikka mä en muuten ota opiskelua tosissani. Sanon teille, ottakaa, se kannattaa.

Vielä sen kunniaksi saatte päättää mulle yhden projektin:
A) LaeppaVika (Suomalainen Youtube-"tähti") parodia
B) Jokin biisi (kertokaa aihe), en tuu LAULAMAAN
C) Lip sync-video(kerro mistä biisistä) johon sisältyy hienosti toteutettu musavideo
D) 30:n päivän asugalleria, jonka pistän esille sitten syksyllä.
E) jokin parempi idea?

TEILLÄ ON PÄÄTÖSVALTA HYVÄT IHMISET! ÄÄNESTÄKÄÄ YLHÄÄLLÄ KYSELYSSÄ TAI KOMMENTEISSA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti