sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Olenkos minä vai olenko ollenkaan?

          
No niin, pääsin tänne leirille ja tajusin kaks asiaa:

A) mun kameran objektiivi on kadonnut, eli meinaa sitä etten saa kuvia missään vaiheessa täällä. JA ROBININ VIIKKO; MITEN IHMEESSÄ SAAN SITÄ TEHTYÄ. Onneks mulla on kuvia jotka otin eilen joten mulla on jotain materiaalia. Mutta kyllä harmittaa

B) mun mokkula ei toimi. Nyt on paniikki, koska se meinaa etten pääse käymään facessa, twitterissä, ink361:ssä, hotmailissa, youtubessa sekä Spreakerissa muulla kuin kännykällä. JA EN VOI PÄIVITTÄÄ MILLÄÄN MUULLA KUN KÄNNYKÄLLÄ BLOGIA. Eli ei youtube-videoita mukaan ennen kuin saan sen toimii. Aion saada sen toimii, ihan vaa teidän vuoksi.



----------------------

tää viikko ei nyt ala hyvin. Hetkinen tää viikko on vasta loppumassa :) no katsotaan miten saadaan tää toimii tää juttu, mutta älkää siis valitelko postauksieni pienuutta (tai jotain, en mä osaa nyt tässä mielentilassa sanoo mitä tarkoitan) eli kuvia en voi muokata oikean kokosiksi kun tungen ne suoraan puhelimella. Yritän kyllä. Mutta te ootte nyt tärkeimpiä tähän liittyen, mun pitää saada teille tasokasta kirjoitusta aikaiseksi. Lupaan sen teille.

Nytten tää postaus tulee olee kuvia eilisestä, osa on mun mielestä sikahyviä. Jos joudun vähän kauemmin tekee näitä kuin normaalisti.

And this is for Chris: I'm sorry, i don't have time today to write about yesterday, but I will tomorrow. Hope you understand this :)










PÄIVITYS: SE TOIMII SE ELÄÄ VAIKKAKIN HEIKOSTI

7 kommenttia:

  1. joku kesäyöilta mennää ottaa lisää kuvii tonne tol kiinteel!! niin hieno toi sunki kuva :---))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TODELLAKIN <3 susta saa niin hienoja kuvia kulta <3

      Poista
  2. I miss you already you handsome Devil :(

    VastaaPoista
  3. joku niist vanhemmist pullonkerääjist oli kuullemma kyselly joiltai pojilt et onks joku objektiivi niiden :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MITÄ MITÄ, Miten niihin sais yhteyden onko hajua?

      Poista