perjantai 31. toukokuuta 2013

ME TULEMME TAAS

JES, tänään oli sitten vika virallinen lukiopäivä, vietettiin se biitsillä pelaten jalkapalloa koska hassuntyhmät ruotsinkielisen koulun oppilaat oli ollu meitä nopeempia ja pölliny lentopallokentän :( no oli se ihan hauskaa, tosin mun anaaliaukko tais laajeta 12 senttiä koska venyin maalilla aivan uskomattomiin torjuntoihin. Peli loppu sitten siihen kun sain krampin jalkaani :P 
Tajusin muuten että oon huumoriltani kauhea ihminen. En saisi nauraa näille asioille mille nytten nauran. Mulla ei oo mitään ulkomaalaisia vastaan, itseasiassa ne on usein kivempia kuin suomalaiset möllykät. Eikä mulla oo mitään naisiakaan vastaan, mulla on vaa tää kieroitunut huumorintaju sori :/ älkää vihatko kun laitan nää kuvat. Nää on Huumorin mustasta kirjasta jonka löysin suomalaisesta kirjakaupasta. Tää on vaa niin spontaani xD




Tai ainakin mä tulin. Siis youtubeen. Eikun apua, siis.. antaa olla Robinin viikko tuli Youtubee!!!


         


Suuret Onnittelut mun puolestani tänään valmistuneille, ja sitten huomenna valmistuville Ylioppilaille jos en ehdit huomenna tehdä erilistä postausta (en sen takia että olisin umpitunnelissa sillä juon vastuullisesti kun juon) sen takia että ravaan koko päivän eri ihmisten lakkiaisjuhlissa :) Mutta yritän saada kuvia mahdollisimman paljon!

2 kommenttia: