sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

1-2-3....GO!

Hei Boys and Girls, nyt alko sitten viimeinkin loma!!!! SIIS IHAN MAHTAVAA. Oli kivaa olla töissä yks viikko, ja tietty enemmänkin oli kivaa mutta nyt saa levätä. Onko teillä alkanu loma jo vai työskentelettekö? Nyt mun pitää sanoo teille muutama asia:

  1. Katsokaa tonne oikeaan palkkiin, etsiikää sellainen kiva sininen kasa sanoja! SE ON MUN UUSI TAGI-PILVI! Se on ihana: oon pelleilly sillä koko päivän sillä sitä on hauska pyöritellä. Nyt pitää alkaa käyttää tageja mun postauksissa. Tai siis nehän on "tunnisteita".
  2. Elektronisen musiikin ystäville: MONSTERCAT julkaisee uuden albumin "Monstercat 013: Awakening" HUOMENNA MAANANTAINA!! Siis tää levy tulee olee ihan huippu, siinä on ihan sairaasti mun mielestä hyviä biisejä!!! Jos oot elektronisen musiikin ystäviä, älä missaa!                                                           
  3. Huomenna meen hengailee Loviisaan Viivin kaa :3 ei olla nähty viikkoon. Päätettiin ottaa kans Chris mukaan, sillä se lähtee sitten aika nopeesti pois Suomesta :/ Mua mallituttaa ihan kamalasti, toivottavasti Viivi on kuvaustuulella.
  4. Mitä tykkäisitte, jos laittaisin mun Twitter Feedin tohon oikealle? Että näkisitte mistä twiittaan?
ANNAN TEILLE KUVIA MITÄ SAIN OTETTUA



Jes, uusin Improbatur :D aihetta muodista (Y) mutta miksi ylioppilaslehden nimi on Hylätty?






PS. sori et tän postauksen tekeminen kesti. Jumituin kattomaan Narutoa xD


1 kommentti:

  1. twitter feed would be nice :)) jjaa toi tagi-pallo on parasta ikinä!!! :DD

    VastaaPoista