tiistai 11. kesäkuuta 2013

AND I THINK... PILVESSÄ

Yay, kesäpäivät senkun jatkuu! Oikeesti, aika ihanaa! Ja mikä ihanempaa teitä lukijoita alkaa olee jo aikamoinen rypäs. Tietty lisää odotan, mutta teitä on jo 55! JES! SIKSI SAATTEKIN TÄLLÄSEN TYLSÄN KUVAPOSTAUKSEN :)
  IRONIAA



Lähettiin tänään Viivin kaa Loviisaan, tarkoituksena mennä nauttimaan rannan aurinkoisuudesta ja muuttumaan kypsän pihvin väriseksi. Pyöräilin Loviisan K-marketille missä Viivin piti odottaa mua. Siitä sitten mentiin käymään kirppiksellä, josta löysin ihanan mekon itselleni. Yllä kuva siitä.
Sieltä löyty muuten Zodiac. Ihan mahtava leffa. Pakko mennä ostamaan kohta. Löydettiin kanssa vinyylejä, joita me sitten tullaan hankkimaan. Mun faijalla on vinyylisoitin, mutta se ei anna käyttää sitä :C Robin on muuten paras -->




Siitä sitten mentiin K-markettiin missä ostettiin jätskit. Toi suklaasydän on vaa Valion yhdistelmä Kingistä ja tuuttia. Ihan hyvä. Sieltä sitten suunnattiin rannalle, mutta törmättiin mun kaveriin Jaaniin, joka oli vahtimassa sen mutsin taidegalleriaa (tai jotain sinnepäin). Noh, jäätiin sitten sinne hengailee (sain ilmasta valkoviiniä) eikä oikeestaan missään vaiheessa ehditty käymään siellä rannalla :P








Ai hemmetti kun oli tylsä ja geneerinen postaus. Mä oon pahoillani teille jotka odotitte jotain kauniimpaa ja hassumpaa. Lupaan teille huomiseksi sellaisen ihanan pullantuoksuisen ja vetelän postauksen. Ensimmäinen kommentoija saa myös päättää aiheen!!!!
(Vinkkinä: oon menossa Huomenna Helsingin kautta Porin suuntaan. Hullunkuriset ideat on btw parhaita)

3 kommenttia:

  1. tarkka selitys varpaittesi tunnelmista matkalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai että, huomisesta postauksesta tulee aika amazing! xD

      Poista
    2. Kröhöm.. tämän päivän postauksesta... kymmenen minuuttia....

      Poista