sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

VAROITUS!*

*biisi sisältää ärjyntämusiikkia!



Hei taas kaikki hassunhauskat lukijani! Siitä onkin aikaa (turha mun on sanoo tota, oonhan tauolla) kun viimeksi kirjoitin, mutta nyt jotain pientä. Olin siis viime keskiviikkona 26.6 käymässä suljetulla Hietaniemen uimarannalla. Miksikö? No siellä oli aivan uskomattoman lössin kerännyt Rock The Beach-festarit. Menin sinne altavastaajana sillä mulle tää oli ensimmäiset festarit joissa olin (En jostain syystä laske maata näkyvissä-festareita mukaan). Ekaks mentiin Helsinkiin aika ajoissa Viivin kaa, joka mulle nää liput hommasi. Sitten venattiin kaksi tuntia paahtavassa auringossa että portit aukeaa. Sitten juoksin Parkway Driven keikalle ja kahden biisin jälkeen melkein pyörryin nestehukasta. MUISTAKAA JUODA VETTÄ! 
Mutta siis ihan mahtavaa oli, musta todellakin tulee festari-ihminen sillä rakastin olla tuolla tuhansien ihmisten kanssa tykittämässä hyvien bändien kanssa. En ottanut järkkäriä mukaan vaan pelailtiin Viivin pokkarin kanssa että saataisiin joitain muistoja :)

Apua, se on Billy Joe ja Green Day
Päästiin yllättävän lähelle portteja. Koko jono oli melkein koko kadun pituinen.

Ystävämme Keravalainen MYLLY-posse :D ihan mahtavia heppuja!


Just kun luulin ettei vois keikka mennä paremmaks, niin lähti laulajalta paita pois ;)

Bonaquan (joka maistui muuten kamalalta) jälkeen meikä on taas vireessä!


Kuva ei ole sitä miltä se näyttää





Löysin spotin missä ei ollu ihmisiä! MUN! #Löllöily

Siellä jaettiin ilmaista kokista <3 <3 en tiiä miten ihmiset sai oman nimensä näihin, mutta sellasia näky ihan kamalasti :'(

Turha ees sanoo kuka

Loppujen lopuksi siis oli ihan mahtavaa olla siellä, en malta odottaa Weekend-Festivaalia!
Muutin nyt viikoks asumaan Viivin luo, laitan ehkä jotain jossain vaiheessa siitä kuinka ihanaa täällä on :) leikin avoliittoa, sillä sitähän tää melkein on. Oon ehkä maailman huonoin avovaimomies (se on tästä hetkestä lähtien sana). Mutta jos haluutte pysyy kärryillä mun avovaimomieselämästä, laitan twitteriin siitä kokoajan joten kliketiklik ja hyvää yötä teille!


Ps. niille jotka ei tykänny siitä ylemmästä biisistä niin tässä teille kesäbiisi:



Pps. Hyvää yötä teille ja muistakaa käydä äänestää mun kesäprojektiani! Yläoikealta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti