perjantai 19. heinäkuuta 2013

Paljon asiaa

Sosiaalinen media puree ja huutaa

Ei nyt oikeastaan niinkään, mutta ajattelin teille puhua nopeasti sosiaalisesta mediasta ja miten edustan siellä itseäni. Ja tietty hiukan ehdottelen teille että voisitte käydä seuraamassa mua tai pyytämässä kaveriksi tai ihan miten vain. Ei tykkäyspakkoa, mutta jos ette tykkää niin viaton eläin kuolee tänään. En mä sitä tapa mutta se kuolee. Potekaa huonoa omatuntoa.
Sosiaalinen media on jännä juttu. Se on tullu muutamassa vuodessa lähtemättömäksi osaksi ihmisten elämää. En mä viime vuonna viettänyt kuutta tuntia päivässä näpräten kännykkää ja hipelöiden läppärin näppäimistöä. Mä oon ihan ihmeissäni. Eikä mun pitänyt aloittaa Twitterin käyttöä. Tai Instagramin käyttöä. Tai ylipäätänsä mitään koska minä olen laiska ihminen. Normaalisti mun päivä alkoi että nousin ylös ja luin* (*vedin käteen) koska olin vain liian laiska tehdäkseni mitään. Nyt mä herään ja dataan, joka on paljon epäterveellisempää ja huonoa kuin lukeminen. Lisäksi olen nykyään liian laiska että jaksaisin kirjoittaa teille useammin. Katon läppärin näyttöö ja sanon itselleni "Mä oon nyt lomalla" ja kaadun sänkyyn. Onneks mä sentään oon lukenut YO-kirjoituksiin muuten tuntisin itteni tosi huonoks. Sen takia annan teille kuvan kun mun sydäntä revitään irti.

Varoitus: seuraava kuva sisältää murhanhimoisen naisen Helin, ja nuoran joka tulee sydämmestäni. Vertauskuvana tarkoitan että musiikki on sydämmeni. Idioomit.


Ajattelin perustaa facebook-sivun nyt for real. Tosin kysyin ystäviltäni facessa että pitäiskö. Jos saan siellä 100 tykkäystä niin uskon että se vois olla järkevä veto. Tai sitten ei mutta se nähdään. Sosiaalinen media on niin sekava asia että mun pitää saada se jotenkin järjesteltyä. 
Hei muuten, pidin radiolauantain ja radiotorstain! Voitte käydä tsekkaa ne spreaker.com/robinweekendshow! Ja tietty mun IRC-galleria käyttäjän Amisteetin voitte käydä kanssa pyytää kaveriksi ;)
Hain muuten IRC-gallerian Blogger-yhteisö ylläpitäjäks. Kattoo miten tässä käy sillä se olis kiva juttu :D

AI Niin
tässä syvällisyyttä


2 kommenttia:

  1. Sinut on haastettu!

    http://cupcakeday.blogspot.fi/2013/08/minut-on-haastettu.html

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Laitoit musta noinkin järkyttävän kuvan tänne sun blogiis ja sitten vielä kuvaat mua murhanhimoiseksi sydämmen-irti-repijäksi :D Viehättävää Robin... varsin viehättävää :D

    VastaaPoista