maanantai 26. elokuuta 2013

ABI

Monet teistä aukoo suutaan moneen suuntaan. Oikealle ja vasemmalle, ylös ja alas. Teidän kädet alkavat tärisemään. Näette totuuden, valon sekä elämän tarkoituksen.
Blogimaailman yksinkertaisesti potentiaalisin kirjoittaja on saanut tarpeekseen lukemisesta. Joten voin viimeinkin aloittaa luomaan lukemista teille. Tylsyys on vallannut aivonne, koulut ovat alkaneet ja suurinta osaa teistä vituttaa. Ei huolta, näettehän että olen takaisin näppäimistön ääressä ja naputtelen kuusi-sormityylilläni jo toista postausta (sillä kun luette tätä, olenhan jo kirjoittanut tämän). Reaaliaikainen kirjoitus olis muuten siistiä. Näkisitte mitä kaikkea mä säädän ennen kuin saan täydellistäkin täydellisemmän ja hiotun postaukseni valmiiksi. Sillä mä olen harjoitellut mun kirjoitustyyliäni ja -tapaani. Ensimmäiseksi kirjoitan mitä kaikkea sylki tuo suuhun ja sitten vasta korjaan sen. Evoluutiota katsos.

Evoluutiosta puheenollen, tsekatkaas tätä:
Muista ikäisistäni vuoden myöhässä, siirryn lukion viimeiselle tasolla: Abiturientiksi. Haasteellisuuden olen itseltäni tästä vuosikurssilta kumminkin poistanut, sillä poistin lähemmäs 30 kurssia viime ja tänä vuonna lukujärjestyksestäni. Nykyinen saldo = 82 kurssia tulisi olemaan vuoden loppuun mennessä. Alkuperäinen piti olla =  noin 108 kurssia.
Tunnen itseni niin vanhaksi kun satun olemaan nyt joku abi. Abi. Se tuntuu suussa kumminkin mukavalta. Siis se sana. Hyi sua. Meinasin sitä sanaa senkin pervertti idioomi. Ja kyllä, siinä luki idioomi ja luit sen kaksi kertaa ihan vain varmistaaksesi ettet sattunut lukemaan väärin. :) Rauhoittukaa toki, tähän päätän tän postauksen. Teidän onneksi rupean laittamaan tätä normaaliin tahtiin taas. Ja silti luen kirjoituksiin!

Mites teidän kesä meni?

ps. en oo saanu spreakeria toimimaan, mutta kun saan niin radiolauantai tulla tupsahtaa. Samoin kun keksin jonkun korvikkeen järkkärille niin robinin viikko palaa kanssa ruutuun :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti