perjantai 30. elokuuta 2013

Elämän hyvät tunteet

Elämäni kovin kusihätä

Nää otsikot on taas näitä mun neronleimauksia. Muutaman hetken tapahtumat aiheuttavat ajatusvyöryn, jonka seurauksena saan aiheet tähän blogiin. Jo pelkästään se että joku sanoo jollekkin toiselle esim "vittu sä oot itsekäs." niin mä rupean ajattelemaan siihen liittyviä ja liittymättömiä asioita. Kun mä oon puhunu ihmisille mielialalaskujen (kai niitä voi kutsua masennuskohtauksiksikin) aikana, niin niiden vastaus on aina ollu "sä mietit liikaa". Kai se voi näinkin olla, mutta ainakin mulla ei ole miettimisen puutetta. Tai filosofisen näkökulman puuttumista.

Tän postauksen otsikko tuli vielä kesäloman puolelta, kun olin Helsingissä ja päätin piipahtaa lentokentällä. Jaa lentokentällä, miksikö? KOSKA SIELTÄ SAA STARBUCKSIA.
Taivaallisen nautinnollista kahvia, Starbucksia ja sen parhainta muotoa, tuplavaniljalattea. Suosittelen. Ja jos haluatte kuulostaa hienostuneemmalta, sanokaa "kymmenen painallusta vaniljaa". Opin tän Puolassa olessani, tuplavanilja on sama kuin kymmenen painallusta. 6 Euron kahvi, hyvä palvelu sekä tietysti tilaajanimi mukiin :D #Pimeäpuoli siinä oli kyllä myyjällä miettimistä. Toi 10 p.VL tarkoittaa kymmentä painallusta vaniljaa.



Lukion vika vuosi on alkanu ihan normeissa merkeissä, en osaa siitä kertoa juuri mitään. Mutta osaatteko te kertoa jotain? Nimittäin aion pitää uuden radiolauantain huomenna, joten haluisin teidän toivebiisejä! Niitä saa heittää kommentteihin --- tulkaa kuuntelee illalla kuudesta eteennpäin!

3 kommenttia:

  1. sori sillo yks päivä bussissa ku se mun kaveri tuijotti sua ja sun kaveria:Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En edes huomannut, joten ei se kai haitannu :D mä oon vähän tällänen julkinen nähtävyys, kyl mua saa kuvata ja tuijottaa

      Poista
    2. se ei ees tunne sua :D mut se vilkuili mua ja teitä vuorotellen

      Poista